tirsdag 3. oktober 2017

Bobler av glede ...


 Endelig  så klarte eg å komme inn i bloggen min - og det var jammen meg på tide. For no er det nesten eit år siden sist eg var her ...

Og her har det skjedd ein del siden sist -- VI har byttet ut gamle bilen med ein del nyere bil, litt vemodig med du kor kjekt det er med ny bil ;)

No må vi bruke litt tid på å finne alle knapper, brytere mm.
for det er litt forskjell - og eg trenger iallefall å lære ;)

Denne helgen vart det kort reist tur ut til BobilParkeringa i Ålesund .




Her fant eg meg fort tilrette --- rett ved havet og tett inntil byen.

Prisen var det ingen ting å si på 250 kr. 
Reine do dusjer og tømme muligheter .
Her er det også oppmerka plasser - og eg trur her blir fort fullt. Men ein kan stå på parkeringsplassen rett ved, men der er det ikkje strøm. i venteKØ




Lørdagen fikk kroppen lufta seg ein tur opp på fjellstua. Godt å gå i trapper. Så vart det og litt shopping og meir rusletur gatelangs ;)



Det var godt å sitte ute med bobilen, med noe godt i glaset, strikkepinner og høre bølgeskvulp - og ein og anna Hei fra ein annen bobileier -- jo da HER VIL IALEFALL VI KOMME TILBAKE - ein gang ;)



ps... eg er ikkje sponsa for å legge ut plasser der vi har vært på ;)






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar